BSS is door het Kenniscentrum SBB erkend als officieel leerbedrijf voor de opleiding Beveiliger 2 en Coördinator 3.

Als SBB-erkend leerbedrijf bieden wij onze leerlingen de mogelijkheid om praktijkervaring op te doen.

Op het moment dat de leerling start met zijn of haar stage worden ze ingezet als aspirant-beveiligers. De aspirant-beveiligers brengen het geleerde (theorie) in de praktijk. Zij worden begeleid door onze erkende praktijkbegeleiders.

De leerlingen die bij ons de opleiding Coördinator 3 volgen en besluiten hun stage te lopen bij ons erkend leerbedrijf, worden ingezet om de aspirant-beveiligers deels te begeleiden. De coördinatoren vallen onder de praktijkopleiders en het management van onze organisatie.